Merhabalar~!




Tıpkı özenle seçilmiş bir kartpostalın başlangıç cümlesi, hatıra defterinin en güzel sayfası, yeni alınmış defterin ilk yaprağı, özenle hazırlanan mektubun giriş cümlesi gibi yada, yada sevdiğini itiraf edecek bir kişinin hevesi ve heyecanı üzerimde gibi başlıyorum yazıma.

 Ben Aleyna. Ailem arasında Tati, yabancı arkadaşlarım arasında Aleyna Tilki, lyn, aleyn olarak ve diğer tanıyanlar tarafından uluslararası kız, nerede normal olmayan şey var o orada, fotoğrafçı yada deli kız olarak adlandırılan biriyim. On dokuz yıllık hayatıma yaklaşık olarak on iki il ve ilçe de yaşamayı Türkiye'nin neredeyse her iline ayak izi bırakmayı, bir sürü arkadaş edinmeyi, anı biriktirmeyi, kültürlerde bir olmayı başarmış biriyim kendimce. Aslında muhtemelen anladınız, evet bir asker çocuğuyum. Yani doğuştan askerim diyoruz biz. Vatan mı? Her saniyesini dolusu dolusuna yaşıyoruz. Vatan aşkı, ülke sevdası için kendimizi riske atabilecek ruhu doğduğumuzdan bu yana taşıyoruz diyelim.

 Ha-ah; birde uluslararası kişilik diyorlar bana (ehuhe) çünkü uluslararası olan her şeye bayılırım. Hayranım efendim! Uluslararası arkadaşlıklar, ilişkiler, ekonomi, festivaller.. çoğaltabilirim ama önden spoii yanii konu başlıklarını verip blog da neler olacağını hemen söylemek istemiyorum ehuehe. On yaşlarımda başladım bu uluslararası olan şeylere. Arkadaşlarım sokakta koştururken ben elimde ansiklopedi Çin uygarlığını inceliyordum. Fena mı oldu,, geçelim buraları ama kessinliklee pişman değilim canım :D. Doğunun terör bölgelerinde sözel tacizlere maruz kalırken arkadaşsız olmalar,yalnız kalmalar ve televizyonda gördüğünüz haberleri yaşarken fitillendi bunlarda tishihi. Bugüne kadar tüm biriktirdiğim; sadece babama anlatabildiğim konuları kendi yorumumca burada yazıp, çizip, söylemeyi planlıyorum. Nasıl yabancı arkadaş ediniyorum, fotoğrafçılık hobim, pozlar, İngilizce nasıl çalışıyorum, nedir bu Asya yada ne olacak halimiz efenim; hayaller mi hayatlar mı?! adlı düşüncelerimi yazılara döküp tek tek paylaşmayı, içimde tuttuğum her bir şeyi aktarmayı planlar listesine ekledim. Ben yazayım bir kişi de olsa bu kız da böyle düşünüyormuş ama bende böyle düşünürüm dese bana yeterlidir haha.

 Ee, ilk yazımı yazdığıma göre devamını getirebilirim değil mi artık haha. En yakın zamanda başınızı şişirmeye bu deli kız ne der, ne düşünür hepsini aktarmaya geleceğim. Sizleri de beklerim. O halde kendinize iyi davranın ^-^ tekrardan görüşmek üzere !

2 yorum:

  1. O zamaan ilk yorum benden olsuun!! Güzel yazılarını deneyimlerini okumayı satırlarında beraber gülmeyi en özel anlarına dahil olmayı dört gözle bekliyorum canım benim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. desteğini en içten hissediyorum, bu mecraya atılmamın en güzel sebebi sensin!

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.