hadi yeniden başlayalım~

Mayıs 12, 2020




Uzunca kayboluşumun ardından, tekrar kendimce bir şeyler karalamaya, tuşlara düşüncelerimi dökmeye aslında kendi güncemi tutmaya devam etmek için geldim.
Neler değişti hayatımda diye baktığımda her şey aynı tati değişen sen ve düşüncelerin oldu diyorum kendime.
Biraz yorgunluğum, fazlaca yaşadığım kaygılar ve sonucunda içinden çıkamadığım düşünceler..
Bugün ise son vermeye geldim. Açıkça konuşmak gerekirse son verebileceğime dair de pekte bir ümidim yok ama çabalayacağım. Hem kim bilebilir sonucunu değil mi:)? Ben yaşayacağım, bugüne kadar bazen yanlış bazen doğru yaparak bugünümü oluşturan ben isem bundan sonrası içinde adım atmaya ve yaşamaya korkmayacağım. Cesaret benim içimde olacak.

 Eh.. madem kaldığımız yerden devam edelim :)

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.